dijous, 4 de novembre del 2010

Na Caputxeta Vermella.






Com ja sabeu l'any passat vàrem fer un nou amic , el granot Bernat, que alguns dies ens duia sorpreses : jocs , contes ... per ajudar-nos a pensar i expressar-nos millor .

L'altra dia en Bernat va convidar uns amics seus , algunes titelles que se havien escapat de contes: una bruixa , uns porquets , un llop, una padrina, un llenyataire i una nina amb una caputxa vermella. Tots vàrem decidir que podíem contar el conte de la Caputxeta vermella , però com que jo estava un poc despistada aquell dia els infants de la classe em varen ajudar un poquet , cada vegada que jo m'equivocava contant la història ells em deien T'HE AGAFAT!!!!! i contaven a la titella la manera correcta de continuar la història . Després alguns infants vàrem fer la seva dramatització del conte , ens ho vàrem passar molt bé .

Gràcies Bernat i fins aviat !!!!!